Cvičení s dětmi na těle,

aneb cvičím a nesháním hlídání :)

Cvičení pro maminky s dětmi v šátku nebo ergonomickém nosítku

Co to je za cvičení?

Jedná se o aerobní typ cvičení inspirovaný aerobikem a bodystylingem, které je uzpůsobeno tak, aby mohla maminka "nosnice" cvičit spolu se svým děťátkem v šátku či ergonomickém nosítku. 

Cvičení probíhá v pomalejším tempu tak, aby bylo zajištěno maximální pohodlí dítěte, nedocházelo k trhavým či škubavým pohybům, které by mohly být dítěti nepříjemné či nebezpečné. Současně je však dítě využito jako velice efektivní zátěž pro "nosnici", díky čemuž je efekt cvičení násoben.

Pár tipů na cvičení spolu s videem najdete v tomto článku.

Jaké mám zkušenosti?

Jelikož jsem současně lektorkou zdravého nošení dětí v šátku, budete pod odborným dohledem tak, abychom zajistily správné navázání Vašeho děťátka do šátku a současně jsme maximálně podpořily i jeho vývoj a také váš vzájemný kontakt. Díky tomu se bude moci uvolnit, zacvičit si a nemyslet na to, jak se daří Vašemu drobečkovi někde na hlídání ;). 

Jsem taktéž certifikovaný FISAF Aerobic Fitness and Aerobics Instructor se specializacemi v Muscle Conditioning a dětském a juniorském aerobiku s několikaletou instruktorskou praxí.

Jak cvičení probíhá?

Jedna lekce trvá 60 minut, z nichž je několik minut věnováno kontrole správného provedení úvazů a s důrazem na jištění hlavičky děťátka, následuje rozehřátí a samotná lekce cvičení v pomalejším tempu se zátěží (děťátko) a s posilováním zaměřeným především na břicho, hýždě a stehna. V závěru lekce je zařazeno protažení.

Co s sebou?

S sebou budete potřebovat náhradní oblečení pro sebe a pro dítě (nezbytně nutné!), šátek (lze si zapůjčit na místě vel. 5 a 6), dítě ;-), sportovní obuv a oděv, pití a běžné potřeby pro děťátko. 

 

Proč cvičení s dětmi na těle?

  • 1

    Intenzivní kontakt

    Dítě na těle (v šátku či nosítku) je u své maminky - na jejím srdci - to zaručuje pohodu na obou stranách, maximální spokojenost na obou stranách a také podporuje laktaci u kojících maminek :)
  • 2

    Bezpečné cvičení

    Cvičení vychází z aerobiku a bodystylingu, je však upraveno tak, aby bylo zcela bezpečné jak pro maminku, která je jen několik měsíců po porodu, tak pro děťátko v šátku či nosítku.
  • 3

    Dítě jako zátěž

    Přítomnost Vašeho děťátka na Vašem těle zvyšuje intenzitu cvičení bez nutnosti použití dalších pomůcek :)
  • 4

    Hlídání? Není potřeba!

    Díky tomu, že je děťátko na Vašem těle, nemusíte shánět hlídání a přesto pro sebe můžete něco udělat :)

Kde a kdy cvičíme?

Poděbrady

Úterý 10.45 - 11.45

Církev bratrská - Bétel

Chlumec nad Cidlinou

Pondělí 9.30 - 10.30

Dům dětí a mládeže